Glödlampa i stort format

Jag trodde att jag bara hade en farfar som saksamlare, men nu har det visade sig att min morfar är likadan. När vi idag fick besök av mamma och "pappa" så kom dom med en jättestor glödlampa och då menar jag jättestor. Utan överdrift skulle jag våga påstå att den är fem gånger så stor som en vanlig glödlampa. Min morfar hade tydligen sådana som någon sorts fotolampa för att få mer ljus när han fotade. Jag ska inte ha den till ljussättning utan den ska bara få ligga här på min byrå som en riktigt fräck utredningsdetalj.

Trevlig lördag till er! Kram.



Kommentarer
Postat av: morbror matte

Du är en riktigt duktig konstnär med dina foton.
jag är mäkta imponerad
mvh matte

2012-10-15 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0