Söndag

På vägen hem från jobbet igår passade jag på att göra en snabbvisit på Lagerhaus. Jag hade ännu engång fått lite Instagram inspiration och var på jakt efter två krokar till hallen. Krokarna jag sökte är två "ugglekrokar" och som tur vad fanns dom kvar. Så nu har jag och sambon varsin uggla att hänga upp jackan på när vi kommer hem. Tidigare har vi bara haft jackorna hänga i en garderob, eller allt som oftast på garderobsdörrens handtag, vilket inte har känts så vidare kul. Ett kort med ett klokt budskap lyckades jag också få med i påsen. Det är sällan man enbart kommer hem med det man skulle. 
 
 
Do more of what makes you happy, är något man skulle tänka på ibland. Frågan är om jag skulle få så mycket studerat då? Budskapet får en plats på spegeln i hallen och kan kanske bidra med något innan man går ut genom dörren, eller innan man kommer hem och "måste dammsuga".
 
Så mycket mer hinner jag inte skriva idag. Hoppas ni haft en bra helg och så hörs vi snart igen.
Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0