En vecka med kalas

Det har blivit lite av en vana att skriva några rader här på fredagar. Jag fullkomligt storgillar att dela med mig av både tankar och bilder till er alla som tittar in här, och på fredagar får man ju lite extra sug efter att göra det som man gillar allra, allra mest. I helgen ska jag få träffa många av dom personer som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, ett besök hemma hos föräldrarna är det som står på schemat. Vi ska kalasa över att mamma har fyllt ytterligare ett år för några veckor sedan och oj vad jag längtar efter att få träffa alla syskon med respektive som är vilt spritta i landet, och varje gång vi ses väntar man på att få höra av man ska bli moster eller faster, vi får väl se....
 
Igår var vi hemma hos några kompisar och firade ytterligare ett födelsedagsbarn, denna gång lite i förskott. Det är svårt att få till det där med att fira någon på den dagen de fyller. Både födelsedagsbarnet eller kanske mer rätt födelsedagstjejen och jag har ett brinnande intresse för foto och inredning så vi fick helt lös på min kamera och fotade båda det ena och det andra. Vi hade en mycket trevligt stund tillsammans och det slår mig ofta vad skulle man göra utan alla dessa vänner? ♥
 
 
Ibland kan små detaljer säga ganska mycket, om inte så är det väldigt härligt att  vila ögonen på dom. 
 
 
Här skymtar också en av presenterna som vi hade med oss "lyxsköljmedel" som hon så fint själv uttryckte det. När man får övernattningsbesök kan de väl vara värda att få lakan tvättade i lyx.
 
Detta får bli denna fredagens ord, och jag får passa på att önska er en riktigt trevlig helg, så hörs vi snart igen.
 
Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0