En dag som förtjänade lite extra uppvaktning

Igår var det på pricken tre år sedan jag och David förlovade oss på den där fantastiskt vita standen, i den fina solnedgången under en palm på Fiji. Det var en av det finaste och mest romantiska stunderna jag varit med om. Allt var så där som jag alltid hade önskat, enkelt men så personligt och så mycket från våra hjärtan. Ja den 2 oktober 2009 är ett datum som för alltid kommer betyda mycket för oss.
 
Så vi tyckte att gårddagen var en dag att ge lite extra uppmärksamhet och uppvakta varandra lite extra. Det gjorde vi genom att gå ut och äta på en för oss ny restaurang. Restaurang B.A.R. visade sig vara ett riktigt toppenställe. Med en egen liten saluhall fick möjlighet att bygga upp sin tallrik helt från grunden, och oj vad gott det smakade. Det är inte sista gången jag besökt det stället. 
 
 
Efter det trevliga restaurangbesöket dök vi ner i biosalongen och fortsätta den fantastiska kvällen där. Men det  var igår, morgonen har jag istället tillbringat med dammtrasan i ena handen och skurmoppen i den andra, för oj jag gick helt lös på städningen i morse. Nu är det skinande rent och doften av skurmedel kan väl få vem som helst lycklig. Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för ska upp till ett nytt café som öppnat här i närheten där vi bor och dricka en kaffe och bara umgås. 
 
Kram. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0