Tisdag

Jag har nyss gått omkring i lägenheten och tänt alla smålampor, och klockan är inte ens fyra. Det blir mörkt fort nu, och jag tycker att man varje år har glömt hur tidigt det blir mörkt när det börjar närma sig vinter. Sambon och jag var nyss ute och sprang en sväng i spåret, och det känns riktigt lyxigt att man fortfarande trots att det snart är slut på november, kan snöra på sig skorna och springa ute i löparspåren. 
 
 
Efter löprundan hamnade jag nog i eftermiddagskoma, men ska nu försöka ta mig i kragen och transkibera lite intervjuer som jag genomfört till uppsatsen, även om högen med inredningstidningar lockar allt starkare. Oj vad jag gillar inredning och det när nästintill omöjligt att fokusera på någonting annat. Instagram och alla fantastiska inredare, utbildade som hobbydesigners gör att jag allt som ofta fastnar framför telefonen och bara njuter av att möjligheten finns att dela med sig av så fina bilder. 
 
Jag vill också passa på att tipsa om en blogg som jag fått nyst om igen, som jag följde för ett tag sedan men som om jag av någon anledning inte besökt på ett tag, nämligen fina Anna-Lenas blogg. Där går det att ägna flertalet av dygnets timmar.
 
Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0