Tillbaka i Sverige

Hej! Nu är jag hemma igen, efter en fantastisk resa i Kina som jag aldrig ville skulle gå mot sitt slut. En vecka har redan susat förbi sedan jag anlände på Arlanda men en stor känsla av tomhet. Känslan att träffa David igen var verkligen som att fylla ett stort tomrum. Nu känns det att han är borta igen, och jag saknade honom efter bara någon minut. 9 veckor kvar av kämpande sen är det här äventyret över, vilket också känns lite lustigt. Tänk vad känslor kan spöka ibland.

Det är sista sluttampen kvar i skolan, Uppsatsskrivande. Vi är på godväg och jag tror det kommer resultera i någonting bra innan det är dags för sommarlov 1 juni. Sen är det bara en ynka termin kvar.

Jag vet att många är sugna på att veta mer i detalj om resan, det kommer jag lovar! Men just nu är det fullt upp med annat. Så fort det finns lite tid över ska jag lägga in lite bilder och dela med mig av mina/våra upplevelser.

Solen skiner i Stockholm idag, och jag ska befinna mig inomhus på NK för att bygga på lönekontot lite extra.

Trevlig söndag!
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0