[ Photo a day ]


1. You - 2. Breakfast - 3. Something you adore - 4. Letterbox - 5. Something you wore - 6. Makes you smile - 7. Favourite - 8. Your sky - 9. Daily Routine - 10. Childhood - 11. Where you sleep - 12. Close-up - 13. In your bag -14. Something you´re reading - 15. Happiness - 16. Morning - 17. Water- 18. Something you bought - 19. Sweet - 20. Someone you love - 21. Reflection - 22. Your shoes - 23. Something old - 24. Guilty pleausure - 25. Something you made - 26. Colour - 27. Lunch - 28. Light - 29. Inside your fridge - 30. Nature - 31. You. Again

 

- Det är dom här rubrikerna som ska få fylla bloggen inom den närmaste framtiden. Det känns som en rolig utmaning och kanske ytterligare ett steg mot att lära sig lite mer om mig själv, och om mina vänner, om någon av er vill hoppa på utmaningen tillsammans med mig?

 

Tanken är kanske att detta ska löpa 30 dagar i rad, vilket inte helt fungerar för mig i min vardag för ögonblicket.
Jag ska göra mitt bästa och försöka hålla mig aktiv så mycket som bara möjligt.

Vi hörs snart igen med rubriken you!

kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0