Ny utmaning

För någon vecka sedan dök det upp en utmaning bland bloggarna jag följer, som jag inte fören idag känner mig manad att anta. Om jag lyckas anta utmaningen kommer första inlägget handlar om mig! Y O U...

Det känns som om utmaningen kommer väldigt passande just nu. Jag är full med känslor, lyckliga som oroande, och lugna som ledsamma. Vad passar bättre än att få det ner på tangenterna.

Trevlig måndag så länge, nu är det 8 veckor kvar av längtan tills min skatt kommer hem. Herregud det börjar bli tungt nu. Men jag tänker kämpa, aldrig att jag ger upp nu. Vi har klarat 12 veckor, och snart är tiden 24 februari till 15 juli ett minne blott.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0