Nordiska kompaniet

Jag fullkomligt älskar mitt jobb och mina underbara kollegor. Nu har jag snart arbetat på NK under 4 månader. Sen jag var liten har jag haft en liten dröm om att få arbeta i en klädbutik. Att få vika, ordna och sälja, ta betalt genom att knappa på kassan, lägga ner kläder fint i påsen. Snällt fråga om de vill ha kvittot i påsen eller i plånboken?

Nu får jag göra allt detta flera gånger i veckan. Låter kanske inte så glamouröst för de flesta, men för mig är det bland det bästa som finns att få överträffa kunders förväntningar genom min service och engagemang. Det ger mig livsglädje.

Hoppas ni haft en trevlig torsdag. I morgon kommer min nya telefon och ni kan återigen nå mig som normalt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0