14 days

Två veckor har passerat sedan vi styrde färden mot Arlanda för att släppa iväg David på sitt egna stora äventyr. Vet att jag skrivit det förr men jag är stolt att jag inte finner ord för det. :)

IDAG dessutom är jag säker på att komma dagar kommer få svårt att toppa. Älsklingen ringde och berätta att han trots allt lite vevor fram och tillbaka att han är ledig 1 vecka i slutet på April. Vilket betyder att jag kommer sätta mig på att plan till Kina vid den tidpunkten och äntligen få hamna i den famn där jag mår som allra bäst. Vilken lycka 6 veckor kvar tills vi ses igen. Känns som en dröm som blivit förverkligad. Från 18 till bara 8 veckor från varandra. Jaja sen har vi 10 veckor kvar men känns helt plötsligt lätt som en plätt.

Just nu sitter och min vän Madeleine på flyget till Sthlm. Det vankas konsert, tjejsnack och godmat. Vad vore man utan vänner. Faktiskt ingenting. Kanske låter det som om mitt liv cirkulerar runt David. Ja det gör det, fast utan vänner hade jag aldrig haft allt jag har idag. Ni är oslagbara.

Nästa Universitet hör jag konduktören säga. Bäst att kliva av. Får önska er en trevlig fredag. Ska fota lite under kvällen men nu blir det ett inlägg utan bild. Känns lite ytligt att sätta in ytterligare än bild enbart på mig.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0