Trevlig middag och lunch


Vilken trevlig kväll jag hade i måndags tillsammans med mina kollegor från NK.  En after work hade varit inplanerat sedan några veckor tillbaka, och de allra flesta hade möjlighet att vara med. Detta är ingenting som har till vanligheten när det gäller vårat team, där alla har fullt upp på sidan av jobbet. 

Vi åt middag i den nya gallerian MOOD här i Stockholm. De är en galleria helt i min stil, tanken bakom gallerian var att den skulle vara fransk insipirerad och enligt mig blev det ett mycket lyckat resultat. Vi åt middag på Boquerian torget och det kan starkt rekomenderas om ni ska ta er en tur till Stockholm, eller för er läsare som redan bor här. 



(Jag gillar verkligen inte bilder på mat, men dessa var så fina att det faktiskt fick ta plats på bloggen)
 
Jag hade också en trevlig lunch i tisdags tillsammans med min farmor. Hur fantastiskt är det inte att ha en farmor som har gått i pension? De gör ju att hon bara kan dyka upp här i huvudstaden ibland och man får lite egen farmor tid. Vi hittade en mycket trevlig restaurang i närheten av kungsbron/drottninggatan, en restaurang som serverade riktigt klassisk husmanskost, och oj vad jag var sugen på det. Det smakade så bra att jag åt upp hela tallriken även om det var alldeles för mycket mat. Vi satt på restaurangens mysiga innegård och jag längtar redan till nästa gång. 
 
 
Trevlig kväll!
Kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0