Sommartävling

Det finns en uppsjö av inredningsbloggar och jag skulle kunna sitta i timmar och bara stirra mig blind på all fantastisk design.  Det vore omöjligt för mig att välja ut någon favorit, men en som jag har börjat titta in hos allt oftare är Franciskas Vackre Verden, som just nu har en sommartävling med oerhört vackra priset. För att vara med och tävla klickar du här.  Lycka till!
 
 
En av priserna som man kan få svalka sig med om man har turen på sin sida.
 
Jag har nu också uppdaterat listan med länkar till det bloggar som jag förtillfället följer, trevlig läsning om ni får för er att titta in hos någon av dessa vackra bloggar.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0