Prickigt

Inredningstidningar i högar både på bord och golv har länge smyckat vårat hem. Jag tycker det är fantastiskt kul att bara bläddra i dom, men de är faktiskt också väldigt fina som inredningsdetalj. Tidningarnas omslag är alltid så vackra, och eftersom jag inte är något färgälskare så tycker jag det är skönt att piffa upp allt det vita med ett färgglad tidning då och då. 
 
 
 
På en av bloggarna för plaza Interiör kunde man hitta dom här fina bilderna på en fantastisk tårta, den ser ju så bara så god ut att jag var tvungen att fresta er läsare lite. Fast det var inte enda orsaken till att jag ville visa er den här tårtan för det är också så att min duktiga faster är skaparen till den pricka tårtan. Är den inte läcker?
 
 
Det är lite tur och oturen att jag inte träffar min faster allt för ofta, för då hade jag kanske varit lika rund som dom där prickarna vid det här laget, för jag kan inte låta bli godsakerna när det ligger framför nästan på en. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0