Det nya köket

 
 
Välkommen till det nya köket! Det gamla köket med egenmålade skåpsluckor som hängde lite på sne, spisen som var omöjlig att göra ren, den rostfria bänkskivan som gjorde allt annat än blänkte, en mikro som stod på bänken och tog upp för mycket plats, har istället bytts ut till det här. 
 
I det nya köket är allt mycket bättre, skåpsluckorna är blänkande vita, det finns spotlights under varje skåp som gör att köket känns väldigt exklusivt och modernt, spisen är både snabb och stilig, och en vattenkran exakt i min stil och kanske det bästa av det bästa, det finns en diskmaskin. Jag tänker aldrig och då menar jag aldrig sluta uppskatta min diskmaskin. Ni som känner mig privat vet att det finns inget hemarbete som jag ogillar så mycket som att diska. Nu slipper både jag och sambo göra det och kan tillbringa betydligt mycker mer tid tillsammans. 
 

 
 
Efter att jag hittat plåtskåpet som jag fastnade så mycket för på ikeas blogg så bestämde jag mig för att ta med lite av den inspirationen in i köket. Det jag plockade med mig var en svart/vit randig matta, den här är köpt på Rusta för bara 99 kronor. Samt den gröna krukväxten som syns på den första bilden och bilden här nedanför. 
 

 
I morgon när jag vaknar är det 3 dagar kvar tills dagen som jag väntat och längtat efter så länge äntligen är här.  Älskade hjärtat har då avslutat sitt kinesiska äventyr för den här gången och jag får äntligen rå om honom här hemma igen. Dessa nästan 5 månader har varit väldigt lärorika för oss båda två, både som enskilda personer och som ett par. Innan han åkte trodde jag aldrig att min kärlek kunde bli så mycket starkare, men den här tiden har bevisat motsatsen. Nu när vi har klarat det här, då klarar vi allt tillsammans!
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tåbbä

Snyggt :)

2012-07-11 @ 23:05:38
Postat av: Line

KJEMPE fint!! fikk lyst på slike fliser selv.

Håper du og kjæresten din får en fin sommer sammen. 5 mnd fra hverandre er LENGE,men fordelen er at en får følelsen av å være nyforelsket igjenn,og en setter mer pris på tiden en har sammen.

GOD SOMMER!!

klem fra Line

2012-07-11 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0