Ett semesterparadis

Nu är jag på min efterlängtade minisemester, i svärföräldrarnas sommarparadis.  Detta lilla paradis ligger i ett koloniområde i centrala Västerås, precis bredvid svartån som strömmar genom staden. Här är allt så enkelt som det kanske ska vara i en sommarstuga, det finns inget rinnande vatten, det finns inget badrum i anslutning till huset utan istället på ett kortare promenads avstånd och kanske det mest rogivande det finns inte heller någon tv. Det vill säga att paradiset helt öppnar upp för att bara umgås med familj och vänner, eller för att kanske i ensamhet gräva ner sig i nån bra bok och senare ta ett dopp i ån. 
 
Allt detta tänkte jag faktiskt göra under vistelsen här, jag har precis ätit en god frukost på bryggan, och nu sitter jag här med paddan och hör kaffebryggaren i bakgrunden och njuter av hur fantastiskt livet kan vara. Medan jag igår väntade på att sambon skulle packa ihop sina grejer och sluta jobbet tog jag en snabbvisit på stan, och sprang på en scarf som jag bara inte kunde låta bli, ännu mindre när den var på 70%. 
 

Ja ni ser själva en bara jag måste ha sak, igen!  I dag ska vi ta en tur till min familjs egna semesterparadis, där David ska få träffa mina föräldrar igen vilket var ett tag sen eftersom han varit borta i några månader, mormor och morfar var där ute också så det kommer nog bli en väldigt trevlig eftermiddag och kväll. Tänkte också passa på att gratulera bonuspapppa på födelsedagen några dagar i förväg. 
 

 
Stegen som scarfen ligger på är en av alla fantastiska möbler som gömmer sig i denna lilla kolonilott. 
 
Kram. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken härlig hemmablogg, här kommer jag fortsätta att befinna mig. Tack för fina inspirerande bilder.

2012-07-27 @ 09:45:57
URL: http://juliasvitalantliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0