Ett mjukt paket

När jag kom hem från jobbet tidigigare idag låg det ett mjukt paket innanför dörren. Vilket visade sig komma från min Faster.  Hon hade köpt ett paket till mig som tack för att jag bokade in henne med familj på Copperhill hotel i Åre, man har nämligen bra rabatt när man jobbar inom choice. I paketet låg servetter från Himla, hon vet hur man gör mig riktigt glad. Tack snälla! 
 
 

Jag undrar när jag ska inviga dessa och tillsammans med vem...
 
Nu är jag hemma själv eftersom att jobbet gör att jag och sambon åter igen måste vara lite särbos. Men det kanske är bra men en mjukstart i sambolivet igen, så vi inte står varandra upp i halsen. Vilket inte känns så troligt just nu, för jag längtar redan efter honom oerhört mycket. Jag passade dock på att ägna den här egentiden med nagellacksmålning, kaffe och H&Ms nya katalog. 
 

 
 
Kul att ni börjar bli en hel drös som kikar in hos mig, ni är så välkomna. Jag har som många andra nu skattat instagram, och jag är helt fast. Det är så kul att följa både vänner och främmande människor i deras vardag samtidgt som jag kan dela med mig av alla mina ögonblick som fastnat på bild. För er som känner att ni vill följa mig där, leta då upp sarastener. Kram.

Kommentarer
Postat av: Mormorsglamour

Inget gör en så glad som när man får överraskningar i brevlådan, som nu för tiden inte innehåller så mycket annat än räkningar.
Vilka fina servetter du fick, tack för fina ord.
Sköt om dig och hoppas att du får en mysig kväll
Kram
Helena

2012-07-30 @ 22:24:25
URL: http://afnord.blogspot.com
Postat av: Mormorsglamour

Inget gör en så glad som när man får överraskningar i brevlådan, som nu för tiden inte innehåller så mycket annat än räkningar.
Vilka fina servetter du fick, tack för fina ord.
Sköt om dig och hoppas att du får en mysig kväll
Kram
Helena

2012-07-30 @ 22:24:33
URL: http://afnord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0