Dagar värda att minnas

Nu är minisemestern slut för den här gången, och jag sitter nu på tåget påväg tillbaka till Stockholm. Vilka fantastiska dagar vi har haft på Biskopsängen. Det har varit fint väder, vi har kunnat ätit frukost på bryggan varje dag, jag har kunnat solat, och tagit mig några dopp. Dagar värda att minnas. 
 
Foto: lånat
Nu är det tillbaka till arbete som väntar, jobbhelger har det varit gott om den senaste tiden.  Nästa helg är den första lediga helgen jag har haft sedan i slutet på maj, då har jag också lyxen att vara ledig fyra hela dagar.  Besök av mormor och mamma väntar, och sen ska jag så smått ta tag i lite inredningsprojekt. Absolut ska två av vattenflaskor förvandlas till fräcka ljusstakar. 
 
Hoppas ni får en trevlig helg.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0