Badrum

Vissa saker än andra är både roligare att inreda med framför allt att städa.  Efter att både jag och sambon drabbades av något liknande magsjuka, fick jag idag ett extremt behov av skura badrummet. Min mage är betydligt bättre men jag beslutade redan igår kväll att stanna hemma från jobbet en dag till för att vara helt på säkra sidan. Badrum är för mig bara ett "måste ha rum", jag tycker inte att det är vidare roligt att inreda dessa, även om jag fascineras så över andras otroligt vackra badrum. Ofta är det av storleken större än vad vi har just nu, vilket kanske är en av orsakerna. 
 
De nya badrummet är betydligt mycket finare än det gamla badrummet vi hade. Det är fortfarande väldigt litet men fyller det allra mest nödvändigaste sakerna.  Badrummet är golvvärme vilket kanske inte är någon vidare lyx just nu, men i vinter ska det bli fantastiskt att värma fötterna där ine.  De är ljust och fint, och kanske det allra bästa är att det finns ett badkar.  Här kommer lite bilder från de badrum som vi har just nu och som fick sig en rejäl omgång skurmedel i morse. 
 

En handukstorkare som värmekälla är betydligt snyggare än ett element.
 
 
 
 
 A SMILE IS THE PRETTIEST THING YOU CAN WEAR
Egenligen är jag skapligt trött på allt med texter hit och dit, men med lite vatten kan jag enkelt byta ut den här texten, och istället skriva någon hälsning till sambon, eller till någon gäst som en liten överraskning. Stenarna i den här burken har min 7-åriga kusin Figge släpat hem till mig, och inte bara dessa utan en hel plastpåse med stenar och drivved har han släpat och slitit, ni kan inte gissa längden på plastpåsens handtag innan han kom fram. Visste inte att det kunde bli så långa, älskade kusin, tack för stenarna. 
 
 
 
På hyllan i badrummet står två fantastiska produkter från L:A BRUKET som jag fick sv en kompis i födelsedagspresent. 
 
Med dessa saker har jag försökt få till ett fint, litet badrum och det känns helt okej, även om jag inte är helt nöjd. Något mer måste till, men det bästa tipset jag har är att låta den ytan vara tom tills dess du springer på rätt sak. 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0