Avslutar dagen med prickigt

Det hettar i ansiktet ganska så rejält idag, vilken solig dag jag har haft. Jag har haft en av det lataste dagarna på länge hittills, men så fort sambon kommer hem från jobbet ska det bli ändring på den saken. Löprunda är det som står näst på tur, det är alltid förbaskat jobbigt, men ruggigt skönt när det är över. 
 
När man är ledig mitt i veckan är det lätt att man blir lite dagvild, men jag kom nyss på att det är fredag idag och tänkte att jag kanske skulle dra på mig något snyggt ikväll. Hoppa över oversize-linnet som annars är väldigt skönt i sommarvärmen och dra på sig något nytt mer uppklätt. Jag tänker därför hoppa i mitt nya prickiga linne ikväll, och så smått ta mig ur semesterläget för att förbereda mig för att återgå till jobb och älskade Stockholm i morgon. 
 
 
Linnet köpte jag Lindex, inte alls ofta jag springer på någonting där. Detta var ett nytt märke av Lindex som jag absolut ska kika mer efter. 
 
 
Hoppas solen tittat fram även där ni har varit! 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0