härligthemma

Det finns ju en hel värld av vackra och inspirerande bloggar. Idag fick jag en till favorit, efter ett tips från min Faster. Bloggen Härligthemma kommer jag med all säkerhet besöka igen. Min egentid består ofta av att jag sitter och klickar mig runt på olika bloggar, inspireras och facineras över andra människors kreaktivitet och skapanden.



Den här vackra bilden lånade jag från Madeleine som skriver på bloggen härligt hemma. Och jag tror att det är fler än jag som kommer besöka den här bloggen för att vila ögonen på någonting vackert efter att ni sätt det här.
Men inte nog med att jag fick en till blogg att besöka till morgonkaffet, så är det faktiskt min faster som gjort dessa vackra bakverk som så fint fastnade på bild. Är det någon man vill bli bjuden på fika hos så är det hos min Faster.


Idag har jag spenderat en stor del av dagen i sängen i mörker, efter att migränen fångade mig efter dagens föreläsning.  Vilket inte alls kändes roligt, när solen sken så fint utanför och jag hade tänkt mig en lång promenad, ett spinningpass på kvällen, samt laga lite matlådor till veckan. Nu sitter jag istället här, huvudvärken har börjat släppa, men fortfarande utan någon promenad i benen, och med ett avbokat spinningpass. Så kan det gå och jag hoppas på att jag känner mig pigg som en nötkärna i morgon, då det är ännu mer saker inplanerat.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men gud så mysigt!! Sånna där kylskåp är så otroligt fina, superretro.

Och din faster är duktig hon! =)

Kram!!

2012-01-30 @ 17:45:05
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Madde

Sälvklart ska du komma och hälsa på mig!! =)

Ja, men det kylskåpet var juh supergammalt och skulle säkert dra alldeles för mycket ström. Ska man ha ett sånt måste man nog ha en nygjord modell. Men nog var det snyggt allt!! =)

Kram!

2012-01-30 @ 21:24:35
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0