Prickiga byxor




Tittar på klockan och håller nästan på att sätta i halsen av förvåning, har jag Sara Stener lyckats hålla mig i mina rosa prickiga pyjamasbyxor tills klockan 14? Detta hör långt ifrån vanligheten om man säger så, en vanlig dag skulle jag antagligen redan ha varit på en föreläsning, tränat och nu befinna mig på jobbet. Men nej så är det inte idag jag har endast stigit upp och suttit i soffan och skrivit på hemtentan, rätt skönt faktiskt. Trots att jag idag har haft en känsla liknande som om jag vore sjuk, och jag tror att dessa läckra rosa brallor har haft en stor påverkan på det. För det är faktiskt bara dagar som jag är sjuk som jag tillåter mig att springa omkring så där ofräsch att det vore en fullständig katastrof om grannen skulle ringa på dörren.

Nu tänker jag dra några varv med dammsugaren och sen ta och svira om lite. Jag och David ska nämligen hem till hans morföräldrar på lite middag ikväll innan jag ska iväg på personalmöte. Det skulle kännas lite fel att kliva in på båda dessa tillställningar med min nuvarande outfit. Övrigt såg jag att kakhusets hade börjat skriva igen, en blogg som låg bland mina favoriter för något år sedan, och gör kanske fortfarande. Vem vill i n t e bo i Aussie, jag skulle inte säga nej för att bo där en tid innan vi två ska bli tre, eller kanske fyra...


Ha en fantastisk torsdag!
Kram.







Kommentarer
Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

aaaw tack för länken :) Kul att du gillade Kakhuset!!

2012-02-22 @ 06:18:51
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: karolina

åååh, måste kolla in deras blogg igen! var ett riktigt bra tag sedan de bloggade.. ska bli kul att läsa igen :)



ramlade in på din blogg när jag sökte efter lite sociologi bloggar, vore kul att läsa andra studenter som också pluggar sociologi. läser du fortfarande sociologi?



läste även ditt inlägg om att din pojkvän åkte iväg till kina, måste kännas lite jobbigt att inte vara nära varandra. ta en dag i taget så är juli inte så långt iväg :)

2012-02-28 @ 20:43:54
URL: http://www.karolinagaspar.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0