Fredagsmys


Ännu en härlig fredag har passerat. En liten fredagstradition har blivit att gå över till svärföräldrarna på middag på kvällskvisten. Ett fantastiskt tillskott till våra fredagskvällar. Jag har en svärmor och en svärfar men en stor känsla för matlagning och mina favoriträtter finns i deras kokbok garanterat. Det är väl från dem som även min sambo fått en fantastisk talang i matlagning, vilket han ska få bevisa ikväll då det ska lagas middag i vårat kök till Davids bror med flickvän samt svärföräldrarna. Jag tror det kommer bli en fantastiskt trevlig kväll.

När jag var påväg att krypa ner i sängen igår, hörde en kompis från Norge av sig till mig och frågade om jag hade lust att gå på konsert en fredag i mars. JA, JA, JA så förbaskat roligt.  Så den 9 mars kommer vi befinna oss i kulturhuset i Stockholm och lyssna på Tyler Ward.  Kanske är det just det här positiva, som min tid som särbo, skulle ge med sig, att det ska finnas en betyande mer spontanitet hos mig. Jag är kanske inte den mest spontana av mig, även jag önskar få mig en släng av det ibland så är jag rätt ordnat och att saker ska bli som planerat osv.. (rätt tråkig) kanske.  Men kanske kommer ni få se en ny spontan Sara?

Nu ska vi städa i ordning lite här, köra lite grovsoppor till återvinningen, ja visst lät det roligt...
Sen ska vi på shoppingrunda, David behöver lite saker med sig till Kina och jag behöver då också någonting i sympatishopping.

Hoppas ni får en trevlig lördag, och jag antar att en stor del av bloggvärlden i dag sitter lite på spänn över att få se Björn Ranelid i Melodifestivalen, eftersom han var en av gästerna på Emmas bloggevent som ser ut att ha blivit en riktig fullträff.

Bilderna på det här inlägget kommer från boken Fredagsmys skriven av Emma Hamberg & Anette Rosvall. En fantastisk bok, såg att den finns på REA nu, slå till och fortsätt faccineras.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad jag längtar, det ska bli så skoj!! =) <3

2012-02-19 @ 22:52:07
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0