En hjort i julklapp

Det var med stort vemod jag igår åkte tillbaka till Stockholm. Jag tyckte julen gick alldeles för fort. Det är verkligen så fantastiskt med julen och ledigheten. Julafton till sin ära, men jag tycker att juldagen är en helt underbar dag. Det är en dag när jag brukar strosa omkring i pyamas hela dagen och små kika lite på mina julklappar och känna mig lite mallig över allt det fina jag fått i julklapp, den här juldagen var inget undantag.  
 
Jag fick så mycket fina julklappar i år och flertalet av dom var så rätt att det kittlades långt ner i maggropen. En sådan sak var den här fantastiska hjorten som jag fick av min mamma. Den lyfte hela sovrummet, som jag konstigt nog börjar bli lite trött på...
 
 
Jag hoppas att ni är lika nöjda mer er jul som jag är med min, och kanske har ni turen att vara lite ledig nu under mellandagarna. 
 
Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0