DeaDia

 
 
Bättre sent än aldrig att även skriva några rader här om DeaDia. Det känns oerhört kul att jag äntligen efter så många förfrågningar om saker från vårat hem, givit er möjligheten att få handla hem liknande saker till er. Nu har vi kommit så långt att det kändes rätt att öppna upp den och marknadsföra den lite smått. Självklart är det mycket kvar, och utbudet är än så länge inte jätte mycket att skryta med, men jag kan lova er att det snart kommer att komma mer. Planerna är i fullgång! 
 
Otroligt många besökare har vi haft, och inga är nog gladare än vi. För visst har skapandet av hemsidan varit otroligt roligt, vi har irrat runt i byggvaruhus, skruvat med självskruvande skruv, skrattat oerhört mycket, fotat men samtidigt slitit oss i håret mängder av gånger för att det inte helt blivit som vi velat. Så det ligger mycket jobb bakom och självklart är det då extra kul när ni vill besöka oss. 
 
Sänggavlarna ser ut att ha blivit väldigt populära, och vi har planer på en till variant, som vi hopps dykter upp i buitken inom kort. Även stegen har det dykt upp några beställningar på, och jag är säker på att ni som beställt kommer bli nöjda och att den kommer passa lika fint hemma hos er som den gör hos mig.
 
 
I morgon ska vi ut på shopping runda för att handla lite saker vi behöver för kommande projekt till hemsidan. Jag håller er lite på sträckbänken, men ni som följer mig på IG kanske kan få er en lite smygtitt redan i morgon på vad som komma ska. Kul att ni också blivit fler som tittar in här och det är inte utan att det är med en liten känsla av wright of shame som jag sitter och skriver nu, för så svårt borde det väl inte vara att dela med sig ibland kan man ju tycka. 
 
 
STORT TACK, ska ni ha för att ni valt att besöka oss på DeaDia!
 
Godnatt till er, så hörs vi snart igen.
Kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0