Christmas Gifts

I dag har vi tillbringat nästan hela den ljusa dagen med att leta julklappar, och för ovanlighetens skull gick det väldigt bra. Nästan allt är inhandlat, och jag hoppas och tror att alla ska bli nöjda. Det var också väldigt trevligt att få umgås med sambon lite, utanför huset och där båda inte var upptagna med sitt.  Vi passade på att äta en god lunch tillsammans, och hade en mysig dag. Inte nog med det så har vi (jag) också tagit mig tid att slå in klapparna, och mina gamla trälådor är nu fyllda med julklappar. 
 
 
 
 
Och oj vad kul det är att se hur fantastiskt duktiga ni är på IG att slå in paket, och det är inte utan att man blir lite avis. Riktigt kul att se, och mitt nästa projekt är att skapa etiketter till alla dessa klappar, vem var vems nu då? 
 
 
Kram. 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad skönt, jag har inte börjat än, men jag har ju några dagar på mig fortfarande. Vilken fin eldstad du hade fått, och det ska bli kul att se nyheterna på hemsidan, jag håller uppsikt!

2012-12-14 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0