Sol i Stockholm

Idag sken solen i Stockholm, och semesterfirare som vi är packade vi ihop lunchen i en väska, och cyklade ner till ett badställe här i närheten. Här satt vi i flera timmar, smaskade på vår lunch, solade, läste och jag passade på att sova en stund också. Det kallar vi semester. 
 
 
 
Nu ska vi snart äta lite räkor och ha en riktigt mysig kväll här hemma. Mot kvällskvisten tror jag att vi gör som det senaste kvällarna kryper upp i soffan under en filt och kollar på en film.  Idag har mitt hjärta varit hemma i Sverige i en månad, och herregud vad tiden går fort när man är tillsammans. Jag kan inte påstå att tiden gick lika fort när han befann sig på andra sidan jorden. Det är underligt hur mycket man kan älska att vara i någons sällskap.
 
Kram. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Sara!
Kan inte bli annat än tokglad över en ny bloggvän & jag tittade snabbt in till dig...otroligt roligt att genom en utmaning hitta nya bloggar. Jag kommer absolut att kolla in till dig oxå & blev jätteglad för din kommentar, nu ska jag uppdatera efter en veckas jobb.
Kram

2012-08-15 @ 23:08:44
URL: http://www.medenkansla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0