Fotoutmaningen [ta till vara på]

Först hade jag tänkt att publicera några bilder på det allra första höstlöven som fallit från träden, med motiveringen att ta till vara på det sista sommardagarna innan hösten närmar sig. Men efter att tänkt lite närmare så är de inte bara det sista sommardagarna vi ska ta tillvara på, utan det är varenda ynka dag ska vi försöka ta tillvara på. Efter några dagar i Köpenhamn där jag verkligen tagit till vara på tiden tillasammans med David. Vi har skrattat mycket, och pratat och jag har njutit och levde verkligen i nuet och tog tillvara på varje sekund över att få vara hans flickvän, 
 
 
Det här fotot tog jag i går i en Botanisk trädgård, där vi låg över en timme och bara skrattade, pillade varandra i håret och sa kärleksfulla ord till varandra. Det är något att ta tillvara på.
 
Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0