Fotoutmaningen [Närbild]

 

 
Kanske brist på fantasi, eller självgod jag vet inte, en kombination av båda kanske. Idag var det tema närbild och så här i efterhand hade det kanske funnit mycket annat att ta närbild på, men det fick bli ytterligare en bild på mig i denn fotoutmaning. På bilden ser ni lite av en scarf jag fick impulshandla en eftermiddag när jag glömt att jag skulle iväg på afterwork direkt efter jobbet. Den här scarfen har räddat mig många gånger efter det, för visst är det skönt att bara piffa upp den där vita t-shirten med en scarf och helt plöstligt känna sig rätt med i matchen igen
 
Kram
 
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0