Fotoutmaningen [Mitt kök]

Det nya köket är fortfarande en av det bästa sakerna med att vi fick flytta. Alla bra vitvaror gör att allt man gör i köket känns så mycket roligare och lättare. Jag kan till och med steka pannkakor nu, någonting jag aldrig tidigare kunnat, och detta tackar jag spisen helt för. Allt den extra tiden som jag och sambon faktiskt kan spendera tillsammans istället för att diska tackar jag diskmaskinen helt för. 
 
 
Det nya köket är fantastiskt och vi uppsattar det så mycket.
 
Kram.
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0