Fotoutmaningen [Längs vägen]

Det finns mycket man kan hitta och se längs vägen. På kvällarna när jag promenerar för att träna och det är en sådan årstid att det är mörkt utomhus på kvällarn njuter jag av det jag ser längs vägen, nämligen Globen. Dessa stundern när jag tycker att det är sådär magiskt fint är när Globen lyser som en stor sol, i någon rödaktig färg och himlen börjar precis mörkna och är mörkblå i bakgrunden. Då är det vackert att promenera längs vägen till gymmet. 
 
 
 
Så här års lyser den synen med sin frånvaro, men jag tror ni förstår att det ser vackert dessa kvällar.
 
Kram.
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0