Fotoutmaningen [Hösttankar]

Oj vad augusti har gått fort, och fy bubblan vad det blev höstigt på engång. Från en dag til en annan så blev det kallt ute och man blev tvingad att plocka fram skinnjackan och lite tjockare halsdukar, när man skulle bege sig ut. Jag gillar hösten väldigt mycket, kanske den årstid som jag gillar allra mest. Klarblå himmel och gul röda löv på marken, då är hösten fantastiskt vackert. Jag har också en liten förkärlek till blåst och de brukar man få mycket av på hösten. Det känns så friskt när de blåser lite kyligt så näsan bli sådär lagom röd och man får gå in och dricka en kopp te, tända lite ljus och krypa ner under en varm och gosig filt i soffan. Välkommen hösten!
 


Snart är fotoutmaningen slut, endast tre bilder kvar. Det här fotot taget från vårat sovrum känns höst för mig, fårskinnet, lite mörkare textil på kuddar och en stickad pläd som tittar upp ur kistan. 
 
Hösten innebär för mig också skola, jag kommer bege ge mig in på min allra sista termin på sociologiprogrammet. En C-uppsats ska skrivas, men en lite småblandad förtjusning. Jag har lämnat gamla jobb bakom mig, och ska bege mig in i ett nytt företag. Jag skrev nämligen på för Tommy Hilfiger idag, och tanken är att jag ska kombinera ett extra jobb där tillsammans med mina studier, samtidigt som ett och annat hotellpass också ska till. Sen ska hösten präglas av inredning, träning, vänner och familj. Jag tror och hoppas att detta kommer bli en fantastiskt höst. 
 
Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0