Fotoutmaningen [hobby]

När jag var några år yngre var min absoluta hobby att befinna mig på basketplanen i timmar. Doften av gymnastiksal och studsande bollar var bland det bästa jag visste. Än idag så kryper det lite i fingrarna när jag ser en basketplanen men idag tillhör de inte min främsta hobby.
 
Min hobby har jag i stället fått utrymme dessa dagar, nämligen dagar fullspäckade med inredning. Vi har tillbringat några dagar i Köpenhamn och danskdesign är väldigt svårslagen i mina ögon. Inredningsbutik efter inredningsbutik och jag har befunnit mig i en drömvärld.Absoluta hobbyn är med andra ord inredning, titta på det, få göra själv och förverkliga sina inredningsdrömmar är bland det bästa jag vet, kanske inte bara en hobby utan jag vågar nog kalla det en livsstil.
 
 
Den här bilden får stå för min hobby. Jag har fotograferat endel under trippens gång, men insåg att det inte var alls mycket inredningsbilder. Det jag fastnat för ligger nerpackat i min väska som snart ska ge sig tillbaka till Stockholm. Det andra bilderna var mer semesterbilder och dansk arkitektur, dessa bjuder jag på vid ett senare inlägg.
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0