Fotoutmaningen [frukost]

Vanligtvis har jag lite svårt att tycka om bilder som innehåller mat, matbloggar är ingenting jag så gärna klickar mig in på. De är väldigt svårt att få till bra bilder på mat, så detta blev verkligen en fotoutmaning för mig. Visst finns det matdesigners med enorma talanger, och wow vilka bilder det går att ta.
 
 
 
Detta blir mitt bidrag till frukost, och jag blev faktiskt nöjd med fotot.  De allra viktigast på min frukostlista är kaffet, de finns inte mycket som slår morgonkaffet! Äggkoppen som ni ser på fotot köpte jag för någon vecka sen är från Gerbera design och de gillas stark här hemma och används flitigt.
 
Nu ska jag kika in hos er alla andra som är med i utmaningen. 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0