Fotoutmaningen [Favorit i garderoben]

 
Oj vad jag har missat, till lite del har det berott på mig men också på blogg.se som temporärt inaktiviterat sitt bildarkiv. Jag har iaf försökt fota varför dag och får blogga lite effektivare nu för att komma ifatt.  Sista bilden jag visade er var frukost, och nu kommer istället nummer 10. Favorit i garderoben.
 
 
Favoriten får nog bli det här linnet från Stockholm. Jag köpte det på rea nu i somras och det har används flitigt. Linnet fick hänga på min favoritbyrå, för det var inte dags att börja fotografera ine i vår "walk in closet" än. Det är för ögonblicket aningen kaos där ine, men en dag så ska jag nog ha lite mysbeslysning, ordning och doftande linnepåsar och då ska jag minsann ta med er in på en rundtur. 
 
Kram. 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0