Fotoutmaningen [Entré]

Stockholm är fullt av fina entreér, dörrar gamla som nya. Flertalet av dessa finns i Gamla Stan, men den Entré som jag visar er idag hittade jag strax framför hotellet där jag jobbar. 
 
 
Först tänkte jag ta ett kort på våran entré men eftersom att jag inte riktigt tagit tag i inredning där än, så kände jag att detta också fick vänta. Är det inte läckert med gamla dörrar, jag tänker på hur många människor som måste ha passerat i denna entré, och jag undrar så vad som gömmer sig bakom en sådan vacker dörr. Det hade varit en fröjd att få ha en sådan dörr som inredningsdetalj i sitt eget hus...
 
Kram. 
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0