Fotoutmaningen [Doft]

 
Det här måste vara guds gåva till himlen som jag ska få fint brukar säga, när sambon rättar mig och säger att du måste väl endå mena till jorden. Ja det är det jag menar egentligen men orden faller inte rätt i mun. Nu var det dags för tema doft och jag hoppas att några av er kommer leverera lite parfymer på era foton. Jag är på jakt efter en ny parfym men det är helt olidligt att gå in på en parfymeria och försöka att lukta sig fram efter den rätta doften. Efter några luktprover känns det som om parfymbutiken har krypit upp i näsan, och det är omöjligt att känna någon skillnad på dofterna över huvudtaget. 
 
Jag tänker inte bjuda på någon parfym utan nu istället guds gåva till "jorden" , nej skämt osido fast låt detta komma till Sverige, om det inte redan finns? Det jag pratar om är nagellacksborttagning med blomdoft. Överallt i Kina finns det att köpa och den används flitigt här hemma , för är det någon doft jag annars ogillar är det doften av aceton och nagellacksborttagning. 
 
 
Kram. 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0