Fotoutmaning [djur]

En så länge går det bra med fotograferingen, jag håller mig i fas. Idag skulle det fotas djur, och vad passar då bättre en ett foto på sin egen älskade hund. 
 
 
 
Jag minns när jag var liten kanske runt 5-6 år och jag önskade så att vi skulle ha en hund i familjen. När jag skulle promenera till lekplatsen låtsades jag att jag hade en hund, en lydig sådant som inte behövde gå i koppel utan som jag bara tittade till ibland och klappade mig själv lite på sidan av låret för att locka till mig.  Jag tror den hette Linda.... 
 
 
Men det blev istället vår älskade Molle. En riktigt glad kille som mer en allt annat gillar att bli klappad och sitta i knä. Molle kom till familjen för 10 år sedan och har sen första stund varit en kär familjemedlem. Det är lite konstigt att man kan känna så mycket för en hund, men han är underbar vovve.
 
I morgon väntar något jag fått eller ärvt, och jag har fått ärva något fint...riktigt fint. 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0