En dag med varandra som sällskap

Inte trodde jag att vi skulle bo i Stockholm, och kanske ännu mindre trodde jag att jag skulle trivas så bra i Stockholm. Dagen har jag och sambon tillbringat på Södermalm, Norrmalm och Östermalm, alla tre fantastiska stadsdelar i en vacker stad. Vi konstaterade båda två att vi förstod varför det är så många turister som nästintill vallfärdar till Stockholm sommartid. 
 
 
Vi vilade de trötta fötterna med en kaffe på Espresso House vid Stureplan, gott kaffe och vilken inredning sen. 
 
 
Jag tror jag nämnt det Holländska märket Rituals här på bloggen förut och idag var det dags för ett besök, lukta, känna, njuta och köpa.. De slutade med två duschtvålar och en body scrub, det är lätt att förälska sig i krämer. Butiken ligger i Sturegallerian och är helt klart värt ett besök om ni har vägarna förbi Stockholm.
 
Inlägget i fotoutmaningen nr 5. är att vänta lite senare, för just nu tänkte jag smygvila lite i soffan.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0