Snö i april

Dagarna passerar fort för mig just nu. Det är redan lördag igen, påsklovsveckan är snart ett minne blott. Allt detta innebär lyckligtvis nog att det bara är 13 ynka dagar tills jag sitter på ett plan påväg till Kina och min David. ♥. Aldrig trodde jag att tiden skulle gå så här fort. Det är nu lite mer än 7 veckor sedan han åkte. Självklart saknar jag mitt hjärta ofta och mycket, men det går oerhört bra. Vi blir verkligen bara starkare av den här utmaningen.

I torsdags fick jag besök av en av mina närmaste vänner här i Stockholm. Det var ett tag sedan vi träffades, så visst pratades det en heldel. Hon hade också med sig en present till mig, som tack för att jag passade deras bil under tiden det var på semester. Det hade hon verkligen inte behövt, men visst blir man glad av paket. Speciellt när man få te från Harrods, en snygg designväska från Highway och mitt favorit doftljus. Tack snälla du.



Lördagen kommer bli en lugndag. Jag funderar faktiskt på om jag ska krypa ner i sängen igen nu efter frukosten och läsa en bra bok. Planen var att gå och träna idag, men det blev jag inte alls sugen på när jag vaknade upp till ett snöfyllt Stockholm. Fy, var tog den fantastiska våren vägen. Idag ska vi också komma ett steg närmare våra flyttplaner. Jag håller det lite hemligt här ett litet tag till, men så fort jag får ett beslut så L O V A R jag att dela med mig. Jag för så förväntasfull - hoppas för min skull nu.  Trevlig helg till er!

Kram.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0