Spretande tankar

Förändringar väcker tankar, funderingar, planer, drömmar och så mycket mer. Det är lite svårt att fullt koncentrera sig på det vardagliga livet, när manhar helt nya främmande situationer framför sig. Det är inte längre en ren kaos men jag tänker mycket, väldigt mycket.  Dom ledsna tankarna, och det som skapade en stor klump inom mig har jag släppt taget om. Allt börjar kännas lite bättre, likaväl som det tar en tid att vänja sig vid en förändringen, tar det att fatta grepp om sina innersta känslor.

Det går lite fram och tillbaka med lägenhetsplanera, vi hittar en fantastisk lösning, mitt i det kommer det ett ännu bättre alternativ. Lite där är vi just nu. Det sista alternativet som dök upp så sent som igår, hoppas jag så förbaskat mycket på. Låt det gå vägen. ˜ Det du tänker och väljer blir din verkligehet ˜ . Jag väljer den här vägen, det blir min verklighet.

Påsken är över för den här gången, jag har återvänt till Stockholm. Det har minst sagt varit en livlig helg, konstigt vore väl annars med 15 personer under ett och samma tak. Det har varit väldigt trevligt,men varför går ledigheten alltid så oerhört fort. Den är veckan har vi p å s k l o v från Universitet, vilket inte hör till vanligheten. Jag tackar och tar emot och passar på att jobba lite extra. Idag är jag däremot ledig, ledigheten har jag tillbringat med en långpromenad. Det blev lite över en mil som jag och svärmor promenarade, skönt med den friska luften och jag tror inte jag kan sluta förvånas över hur vackert Stockholm är.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0