Sammanfattad helg

Det blir så väldigt lite skrivande nu förtiden, och jag önskar att jag hade tid och ork att skriva betydligt mycket mer. För jag tycker verkligen det är kul att skriva och endå roligare att läsa andras bloggar. Blir några ynkla korta rader om min fantastiska helg, samtidigt som jag snabbar mig att äta upp morgon filen. Helgen var helt underbar, jag och David har infört ett litet annorlunda fredagsmys. Det senaste veckorna har vi tillbringat fredagarna på Willys. Eftersom att vi veckohandlar, och inte har någon bil så får man passa på när vi får låna en, vilken har varit på fredagar. Inte så konstigt dom som har bil har väl troligen "normalt fredagsmys". Men jag tycker tro det eller ej att det är rätt mysigt, att gå där i lugn och ro och vrida och vända på varorna, för det är inte någon stressig stämning på Willys i Sickla klockan 20, på kvällen.
Lördagen började för min del med träning, och bastu tillsammans med min vänn Åsa. Uppskattar verkligen att jag hittat en riktigt kämpe till träningskompis. ♥ Sen blev det lite picknick på gärdet utanför, tog endel bilder men hinner verkligen inte lägga upp några nu, men mysigt hade vi(jag och david). Sov i en timme ute i solen på en pläd, passande på en ledig dag? Kvällen blev bio med Alexandra och Marcus, verkligen trevligt, så pass trevligt att vi faktiskt bokade in lite kräftor hemma hos oss på lördag, längtar.
Nej nu måste jag rusa, morgonföreläsning kallar.
Hoppas ni får en fantastik vecka, så hörs vi så fort det blir lite tid över.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0