Höstkläder

Söndag, och jag tittar som vanligt till min blogg. Jag har lite bloggtorka, jag börjar skriva, suddar, skriver och suddar igen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nuförtiden, någonting jag fattat att jag inte är ensam om så här års. Veckan susade förbi som det senaste har gjort, likaså helgen. Helgen har varit väldigt lugn, små fixat lite hemma, tvättat och städat någonting som fått till vana att hamna på helgschemat hemma hos oss. I lördags förmiddag hittade jag detta fantastiska kollage med fina höstkläder, på bloggen Ingenvanligdag, och blev smått förälskad i västen nere till höger. Västen som numera hänger i min garderob. Detta blir för idag, ska lägga mig och läsa någon riktigt bra bok. Jag läser nästan aldrig böcker (utom studentlitteratur) annat än på sommaren, men varför inte? Hoppas ni får en bra vecka, så ska jag försöka kika in någon dag under den kommande veckan, trots att det är tentaperiod. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0