Sista gången

Nu var sista gången som jag arbetade hos familjen passerad. Lite underlig känsla. Jag har trots allt träffat dessa två tjejer en gång i veckan i nästa precis ett år. Det kommer säkerligen behöva mig någon enstaka gång då och då, men våra veckoträffar är inte längre planerade. Hur som helst är det två fantastiska, väluppfostrade tjejer med humöret ständigt på topp. Jag kommer sakna dom.

Nu är jag på Slussen, återigen en stressad morgon i huvudstaden. På väg till skolan på föreläsning, en dugga börjar så snabbt närma sig igen så det handlar väl bara om att ligga i. I helgen kommer en av minna närmaste vänner hit med sin sambo, känns som evigheter sedan vi sågs. Så detta är något jag verkligen ser fram emot.

Trevlig torsdag!
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0