Jag är grym!

JA, det tänker jag faktiskt stolt säga att jag är. Nu har snart 7 veckor gått av att jag började halvera mina portioner, sluta med fika bröd, och allmänt räknat kalorier och försöker hålla igång. I 5 veckor har jag också lyckat hålla igång med träningen, ca 4 gånger i veckan har jag kämpat och svettats på SATS. Det har givit otroliga resultat, men jag är långt ifrån färdig, ca 13 kg kvar sen är jag där! Låter kanske mycket men jag lyckades gå ner 33 kg på 10 månader 2008, så 13 kg känns "rätt lätt".

Hur som helst är jag verkligen på gång. Jag var ute och löpte idag, vilket verkligen är min svaga punkt, men jag grät av smärta i hälen( då jag drabbas av en inflammation i ett hälsensfäste, och hälsporre ) men jag gav mig inte och lyckades tydligen springa 5 km, och tårarna var ett faktum när jag var i mål av ren glädje över att det går så förbaskat bra just nu.

Som sagt jag är grym!

Kram.



Kommentarer
Postat av: David

Du är bäst älskling!

2011-11-24 @ 20:51:40
Postat av: Anonym

Gud, vad duktig du är! Jag önskar verkligen att jag också hade den där motivationen. Måste försöka hitta den någonstans =)

2011-11-24 @ 21:06:55
Postat av: Josefine

Hej Sara! Jag är en tjej som börjat läsa din blogg för några veckor sedan, är sen dess helt fast. Jag har ca 80 kg övervikt och har alltid sätt mig som ful, fet och äcklig . Dina inlägg har motiverat mig så mycket att jag banne mig har köpt en träningskort, och ska ta tag i det här. Tack för att du fick mig att förstå att det bara är en vilja som behövs. Kram Josefine

2011-11-25 @ 07:31:14
Postat av: Sara

Tack så väldigt mycket för alla fina kommentarer, ni gör mig mer motiverad. Josefine: Vad roligt att du gillar min blogg, och det finns ingenting som gör mig så glad som när jag kan motivera andra på detta sätt. STORT lycka till, med din viktminskning. Kram

2011-11-25 @ 09:20:38
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

Hej Sara,

Ja, det är oerhört ledsamt det som har hänt. Vi tände ljus igår och tänkte extra på "mormor". Nu har Vidar en till ängel som ser efter honom. Hon har haft ett långt och härligt liv tillsammans med alla er/oss som älskat henne och det är det man får tänka på.

För vår del händer det andra grejer som också tynger rejält. Mammas sambo är idag inne på operation och än vet vi inte hur framtiden ser ut. Vi kan bara hoppas. Usch det är så fruktansvärt. Men man får se framåt och göra allt för att det blir en bra och fin jul trots allt.

Ta hand om er!

Stor kram K.

2011-11-28 @ 17:34:19
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0