0,0 kg

Jag blir så ledsen och frustrerad när jag varit så duktig och strikt mot mig själv gällande matrutiner, träning och vardagsmotion i hela tre veckor och så har jag gått ner så mycket som 0,0 kg. Visst kan det bero på vätskan i kroppen, skillnad i att väga sig på morgon eller kvällen, men trodde att det trots det skulle visa resultat. Men några cm runt midjan har det med all säkerhet blivit. Hur som helst snacka om ett bakslag mot motivationen. Men kort efter mitt chockbesked bestämde jag mig för att inte ge upp utan förvandla detta bakslag till någonting positivt. Jag kommer inte ge mig, utan bara kämpa ytterligare.

Trevlig kväll till er!
Kram.

Jag innan träningen idag, det är helt perfekt att ha en pappa som arbetar för Craft. Så går man inte ner i vikt får man glädjas åt att man har snygga kläder iaf. tack pappa!


Kommentarer
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

Hej Sara!

Imorgon kör jag igång sminktävlingen som du var sugen på. Det är jättebra - jag sminkar mig och testar för fullt här hemma. Du får se till så att mamma och mormor också tävlar så att du ökar chanserna!

Angående nyår så tror jag det blivit något missförstånd. Låter i och för sig väldigt mysigt men vi har nog redan andra planer. Kan det varit Jocke med familj som är på väg upp kanske? Hmm, ibland blir det fel i djungeltelegrafen. Men vi måste verkligen försöka komma upp en helg framöver - tiden har en tendens att bara rusa så det är bara till att planera!

Kramar.

2011-11-11 @ 14:05:26
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0