Plötsligt kommer det lite tårar...

Den här veckan har till och från varit en rätt så jobbig vecka. Helt plötsligt så börjar jag bara gråta när jag tänker på det och vissa stunder är jag otroligt lycklig över att ha honom hemma just nu. Det jag tänker på är självklart att min älskade gosis(David) i januari kommer att lämna mig och Sverige för en tids studier i Kina. Jag försöker och försöker vara den där tuffa tjejen som intalar sig att det kommer gå hur bra som helst, att jag kommer hitta andra saker i vardagen som jag kommer uppskatta och att han bara är ett telefonsamtal bort. Jag tycker själv att det till och från går väldigt bra. När jag säger till vänner och till honom att jag inte vill någonting annat än att han ska åka så menar jag det till fullo. Självklart ska han inte ge upp sin dröm för mig och jag kommer vinka av honom med en känsla av att jag ger honom möjlighet att förverkliga sin dröm. Det fanns inte i min värd att jag inte skulle stötta honom i det här även om jag vet att jag gör det jobbigt för honom när jag helt plötsligt bara kan titta på honom och börja gråta. Då brukar han torka min tår och säga - Du är verkligen kär i mig du! JA jag är helt galet kär i dig.

Min vän Caroline skrev i sin blogg för ett tag sedan i samband med att hennes pojkvän ska börja studera på annan ort, Hur skall ett förhållande klara hela livet om det inte ens står pall för att den ena (eller båda) uppfyller sina drömmar?

Det är klart att du ska förverkliga en av dina drömmar och jag kommer finnas här för dig enda tills din dröm har blivit till verklighet och många många år efter det. Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Caroline

You go girl! Och jag kommer finnas vid DIN sida hela vägen... här har du alltid en axel att gråta mot om du känner att det behövs. Puss

2011-05-19 @ 18:33:12
URL: http://carolinewikstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0