Kärlekskaka och en himmelsk idyll

Jag passade på att överaska David med en kärlekskaka efter att han kom hem från sitt prov idag. Den blev inte så värst snygg och inte så jätte kladdig heller men det är tanken som räknas. Jag älskar kopparna och mjölkkannan som är på bilden, som vi fick av min Farmor och Farfar o förlovningspresent. Vet att det finns att köpa på en och annan inredningsida om någon skulle vara intresserad.

Vi har hittat en helt fantastisk idyll ca fem minuter ifrån där vi bor. Det är så vackert och en kvällspromenad där varje kväll skulle jag inte säga nej till men tiden finns inte riktigt till och jag skulle nog inte uppskatta på samma sätt som jag gör just nu. En kvällspromenad i min idyll blev det idag det är verkligen ett ställe där jag kan finna både energi och lugn. Jag är säker på att jag kommer söka upp det här stället många många gånger till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0