Början på helgen

Jag och sambon välkommnade den här helgen med en picknick på en av alla vackra klippor här i närheten.  Jag tror att jag är en riktigt picknick tjej. Jag verkligen älskar att bara ta med sig en korg med lite godheter och sen bara ta det lugnt och umgås. Även om jag och David umgås väldigt mycket i allafall så är det inte alltid det är så romantiskt som det var igår när man äter middag.




Jag tror jag har nämnt i något tidigare inlägg att jag äter hostmedicin och gjort den nu i närmare 3 veckor och jag börjar verkligen nå min gräns för hur länge jag orkar hosta och dricka den där äckliga sörjan. Det är inte bara det att den är äcklig utan jag blir också väldigt väldigt trött av den(cocillana). I natt tog jag ingenting och har i princip inte hostat någonting, kan bara säga ÄNTLIGEN kan jag träna, ÄNTLIGEN känner jag mig piggare och ÄNTLIGEN ska jag orka ta tag i skolan. Min kines till sambo ska skriva något högskoleprovs liknande idag fast på kinesiska,Ja jag håller med det låter inte klokt. Men så är det och vi får hålla tummarna! Själv tänkte jag försöka plugga även om det är lördag för förra veckan var inte alls bra på den fronten. Jag tänker däremot inte sitta inne utan det blir ute på balkongen, eventuelllt ska jag också gå och träna. Någonting som är absolut spikat i den här familjen ikväll är att kolla på våran vän Jimmys brorsor som är med i kvällen i din på tv 4 idag klockan 20:00, tvillingarna om någon är sugen på att veta vilka det är, riktiga fotbollstalanger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0