En kväll på Råsunda!

Dagen har till största del handlat om plugg, och jag känner att jag kan endel men det är mycket mycket kvar och tentan är redan på fredag. Det får gå som det går och som min mamma säger dagligen till mig det är inte hela världen om man inte klarar den, vilket det säkerligen inte är, men det vore så otroligt skönt att klara den där förbaskade tentan.  Nu till Råsunda, min snälla underbara pappa hade givit mig och min kära sambo biljetter till EM-kvalet mellan Sverige - Moldavien idag på Råsunda. Det var riktigt kallt om fötterna men helt klart värt det men tanke på stämningen och Zlatan! Jag tror inte man kan sluta förvånas över Zlatans enligt mig dåliga kroppspråk och attityd samtidigt som man ständigt blir överaskad över hans otroligt talang, sammanfattat så gillar jag killen starkt(oftast), även om han idag missade en straff, vilken inte är så vanligt men kom ihåg han är inte mer än människa även om man ibland tvivlar. Det är så man smälter när man ser ett tiotal småkillar 5-10 års åldern som klättrar på publikstaketet när Zlatan kommer i närheten för att slå en hörna ivriga om att ifall få liten ögonkontakt eller kanske en liten nick med huvudet. Men nej så blev inte fallet, är det match så är det.

Lite bilder från kvällen!





I morgon fyller min gose år, grattis i förskott älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0