vill ha...

TROTS allt shoppande under resans gång så finns det så mycket fint i Sverige som jag bara vill och måste ha. Sovrummet ska ordnas till rejält nu den närmaste tiden. Sedan vi flyttade hit har jag aldrig känt mig riktigt nöjd med sovrummet och jag är en person som ständigt vill göra om och ändra. Jag minns när jag var liten och jag och mamma möblerade om både i mitt rum och i övriga lägenheten med jämna mellanrum, och jag minns fortfarande känslan om hur roligt jag tyckte det var. I Kina köpte jag ett nytt överkast, ett blommigt, romanstiskt och rosa. Det blåa gardierna ska bytas ut mot vita, alternativ beiga. Jag har beställt en tvättkorg genom mamma som ska ta plats i sovrummet. Sovrummet är väldigt litet men jag hade gärna köpt en spegel in dit också, jag tycker det är fint med speglar i sovrum.

Vardagsrummet kommer göras om vare sig jag vill eller inte. Vardagsrummet är jag nog igentligen väldigt nöjd med. Men det bord vi använder som mat och pluggbord i vardagsrummet måste bytas ut, stolarna har börjat rangla och bordet är för ostabligt för att användas så mycket som det gör idag. I födelsedagspresent förra året fick jag en kudde till soffan av min svärmor, den har börjat gå sönder och det är dags för mig att köpa någonting nytt. Idag hittade jag en underbart fin kudde på Indiska som blir min den här veckan.


Vackra kudde, som snart ligger i min soffa!
(indiska.se)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0